V pekárně Wittenberger Bäckerei mají šest výrobních linek, každá měří až 300 metrů. Ta, která peče chleba, jich za hodinu zvládne upéct 220.
Naprosto klíčovým prodejním bodem chleba a pečiva je čerstvost a kvalita. Lieken proto dělá vše pro udržení nebo další zlepšování prvotřídní kvality svých výrobků. Jen v oblasti zajišťování kvality zaměstnává přibližně 40 lidí, což dokazuje, jak vážně tuto problematiku bere.
Lieken se také již desítky let věnuje intenzivnímu zkoumání potravinářského trhu, díky kterému získal know-how, jež z něj udělalo předního výrobce chleba a pečiva. Je úspěšný i s vlastními značkami pro obchodní řetězce a pekařství a vyrábí i hamburgerové bulky například pro McDonald’s.
Tyto znalosti neustále doplňuje výzkumem surovin, dávkování, alternativ surovin, změnou nejrůznějších specifikací v recepturách. Aby co nejlépe ochránil a optimalizoval kvalitu a životnost svých produktů, celá oddělení pracují na optimálních konceptech balení.
Lieken se dívá i do budoucnosti a značnou péči věnuje rozvoji mladých talentů. Jak zdůrazňují manažeři firmy, stážisté pro ně nejsou levnou pracovní silou, ale investicí do budoucna. Dostanou jasné úkoly a cíle i adekvátní mzdu. A mají také jednu konkrétní odpovědnou osobu, řekněme mentora, který na ně po celou dobu stáže dohlíží a podporuje je.