V prvním kazatelském chrámu Evropy, Betlémské kapli v Praze, představil personální ředitel Fatry Martin Hradský na VI. Výročním setkání Klubu zaměstnavatelů úspěšný HR projekt „Století Fatry“. Přítomné publikum, ve kterém usedli zástupci největších českých firem jako např. ŠKODA, Robert Bosh, Koyo Bearings nebo Manpower Group, udělilo živým hlasováním tomuto projektu skvělé 3. místo. V podvečer tohoto výročního setkání se kromě finále Ceny personalistů za nejlepší HR projekt předávali také ceny nejlepším školám a osobnostem z oboru řízení lidských zdrojů.
Hlavním cílem projektu „Století Fatry“ je oživení pomyslného srdce této společnosti. Projekt se snaží veřejnosti, potenciálním zákazníkům a současným i budoucím kolegům ukázat historii společnosti sahající až k baťovským kořenům, veškeré její minulé i současné aktivity a úspěchy, a navázat na ně. Projekt je realizován prostřednictvím outdoorové hry pro zaměstnance firmy, při níž se účastníci dozvídají řadu věcí o společnosti, navštíví několik zajímavých míst Napajedel a seznamují se s osmi desetiletími historie této firmy. V závěru se všichni účastníci zamýšlejí nad tím, jaká by měla být Fatra v době svého stoletého výročí a co proto mohou sami udělat.
Fatra je prvním zpracovatelem plastů v České republice. Před několika lety znovu oživila výrobu legendárních nafukovacích hraček. Za zmínku stojí také výroba speciální podlahoviny pro baletní scénu Národního divadla v Praze a Státního divadla v Brně nebo výroba novodurových profilů pro těsnění dilatačních pár na vodním díle Orlík a střešní izolace stanice lanovky na nejvyšším místě České republiky. V letošním roce investuje Fatra 1,4 miliardy korun do nové válcovny. Tento krok přinese společnosti více než 100 nových pracovních míst a má významně navýšit tržby společnosti.
Personální ředitel společnosti Fatra Martin Hradský s oceněním (zcela vpravo)
Spoluautoři outdoorové hry Miroslav Pavel, Martin Hradský a Adéla Mořická
Zaměstnanci Fatra při outdoorové hře.