Značka PENAM prochází začátkem podzimu zásadní vizuální změnou. Po jarním faceliftu loga značky, který vznikl přímo ve spolupráci se zaměstnanci pekáren, přicházejí na trh i výrobky ve zcela nových obalech. Současně byly spuštěny nové webové stránky a na silnice vyjely stovky aut s novými polepy. To vše provází intenzivní reklamní kampaň v médiích (print, POS, online a sociální sítě) a seriál zajímavých videoreceptů zaměřených na méně tradiční využití pečiva a mouky v kuchyni se CSR podtextem.
PENAM dostal úplně nový impuls do svého života. Klíčovým sdělením se staly pekařské ruce držící pečivo a motto "Pečeno s láskou z českého obilí". Tento motiv provází celou kampaň a přináší zcela novou symboliku v naší pekařině. Přes všechny moderní technologie se z PENAMu totiž nevytrácí poctivé pekařské umění. Pojícími prvky všech použitých vizuálů jsou i nové fonty, pečeť s důrazem na českost a v neposlední řadě propracovaný příběh pečiva. Ten zobrazuje cestu pečiva od zrnka obilí až po spokojeného zákazníka, u kterého příběh pečiva dostává ten pravý smysl.
Celý koncept vznikl v kreativním týmu PENAM a byl dokončen v agentuře Klak & Son.