Redaktorka Táňa Králová zveřejnila na serveru Aktuálně.cz dne 19. července článek s názvem „Vejce od Agrofertu jako krajová specialita. Jejich prodej bude čtyři roky podporovat stát“ s podtitulkem „Chytrá vejce od společnosti Papei z Agrofertu se letos mohou honosit značkou Regionální potravina. Holding Andreje Babiše se tak dostane k další finanční podpoře z veřejných zdrojů. Záměrem projektu Regionální potravina přitom rozhodně nebyla propagace zboží velkovýrobců. Značka má pomoci drobným producentům dostat se se svými originálními krajovými specialitami na trh.“
Paní redaktorka si poněkud plete pojmy s dojmy a obviňuje společnost PAPEI z něčeho, co není vůbec pravda. Předně: s označením „Regionální potravina“ není spojena žádná dotace ani žádné finanční zvýhodnění, což redaktorka Králová svým textem naznačuje. Jediné, co PAPEI získalo, je možnost použití loga na obalu, což je aktuálně mimo diskuzi, protože obaly daného produktu jsou pro použití na dlouhé období dopředu. Táňa Králová si proto vymýšlí, pokud píše, že se společnost „dostane k další finanční podpoře z veřejných zdrojů“. PAPEI žádnou finanční podporu nezíská.
Označení „Regionální potravina“ je cíleno lokačně, společnost PAPEI ji získala za oblast severních Čech. Toto ocenění se uděluje výrobcům do 250 zaměstnanců, což PAPEI splňuje. Celý článek má ovšem mít nádech skandálního odhalení, proto se už čtenáři nedozví, že ocenění „Regionální potravina“ získaly např. i společnosti MADETA, DZ Klatovy nebo BONECO.
Ocenění „Regionální potravina“ získávají produkty tradiční či inovativní a přínosné pro svůj region, což PAPEI svým produktem splnilo. Vejce v krabičce jsou 100% inovativní a 100% z tuzemských surovin. Jde o čistá, tuzemská vejce bez jakýchkoliv příměsí, příchutí, barviv či stabilizátorů.
Oceněný produkt PAPEI vybrala odborná komise, o udělení rozhodl SZIF. Více informací na webu Regionální potraviny, kde je k dispozici také seznam všech oceněných produktů.