V soutěži Marketér roku 2016 získaly ocenění dvě společnosti koncernu AGROFERT

19. 5. 2017

Soutěž Marketér roku vyhlašuje Česká marketingová společnost. K oceněným za rok 2016 patřil Jaroslav Kurčík, generální ředitel PENAM, který si odnesl cenu Zlatý delfín za rozvoj produktové politiky a úspěšné řešení interní i externí komunikace společnosti. „Dík patří hlavně všem kolegům z marketingu, kteří se nebojí dělat věci jinak a po svém. Jsem rád, že jsme spolu značku Penam posunuli tak daleko a patříme mezi nejlepší,“ uvedl při předávání ceny Jaroslav Kurčík.
Další ocenění převzala Martina Bauerová, vedoucí komunikace a marketingu PAPEI, a to za marketingovou strategii podporující novou koncepci produktu a komunikace. "Ocenění se týkalo marketingové komunikace Pražského řeznictví. Jde o skvělý projekt, pracují tam perfektní lidé a bez této kombinace bychom na Marketérovi roku nebyli. Pražské řeznictví si díky svým kvalitám a lidem,kteří pro něj pracují, ocenění stoprocentně zaslouží," dodává Martina Bauerová.

Zde najdete výsledky celé soutěže Marketér roku 2016.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Martina Bauerová přebírá ocenění Malý delfín