Pečeť kvality „Superbrands“ odráží sílu a stabilitu oceněných značek a jejich schopnost posouvat hranice, inovovat a neustále posunovat. Ocenění Consumer Superbrands získalo za své spotřebitelské značky 39 společností a 10 firem si odneslo titul Business Superbrands v segmentu B2B. Ocenění Honorary Superbrands získalo za rozvoj kultury a kulturnosti na Slovensku od roku 1920 Slovenské národní divadlo.
„Na kvalitní branding neexistuje zaručený recept. Kdyby byl, každý by ho dělal stejně. Silná značka ovšem vznikne téměř vždy jen tehdy, když je společnost schopná ztotožnit se se svým výrobkem, cítit závazek vůči produktu a je schopná všechno správně komunikovat“, uvedl Andrej Wiszkidenszky, regionální ředitel Superbrands pro Střední a Východní Evropu.
Společnosti se do výběru Superbrands nenominují a nelze je do této soutěže přihlásit. Značky se hodnotí podle prestiže, inovativnosti a povědomí o značce a síle značky na slovenském trhu. Aby se značka stala členem elitního klubu Superbrands, musí mít vysokou kvalitu a vynikající renomé.