Společnost Kostelecké uzeniny u příležitosti oslav 100. výročí existence připravila komunikační kampaň o řeznickém řemeslu. Dva 30sekundové spoty diváka seznamují s údělem, ale i krásou těžkého řeznického řemesla. První videospot je na televizních obrazovkách již k vidění, druhý bude vysílán během prosince tohoto roku. Kreativní koncept navrhla agentura Yinachi, režie se opět ujal Robert Hloz. V klipech se představují zaměstnanci společnosti Kostelecké uzeniny.
„Kostelecké uzeniny jsou synonymem tradiční, kvalitní výroby už sto let. Novými videospoty s našimi řezníky chceme veřejnosti ukázat skutečné řeznické řemeslo, které se v Kostelci dědí po několik generací,“ komentuje kampaň Michal Jedlička, generální ředitel společnosti Kostelecké uzeniny. S videi se diváci setkají na stanicích Nova Group, Prima Group a Barrandov, a to od listopadu až do konce roku 2017. „Většinu rolí v obou spotech jsme obsadili našimi skutečnými zaměstnanci a jsem přesvědčen, že i tento fakt podtrhl opravdovost řeznického řemesla, kterou jsme chtěli od začátku divákům přiblížit,“ dodává Jedlička.
Kreativní koncept kampaně spotů byl navržen a připraven ve spolupráci s agenturou Yinachi, která se společností Kostelecké uzeniny dlouhodobě spolupracuje. Režie spotů se ujal opět Robert Hloz.
První video je dostupné na YouTube kanálu Kosteleckých uzenin.
O společnosti Kostelecké uzeniny a.s.
Společnost byla založena v roce 1917 a po celou dobu se drží na čelních pozicích českého trhu s masem a uzeninami. Kostelecké uzeniny jsou od svých prvopočátků výrobcem věhlasných párků, klobás, šunek, specialit a trvanlivých salámů. Vlajkovou lodí společnosti je řada Premium, pod kterou se na trh dodávají zejména fermentované salámy s přírodní ušlechtilou plísní - Kostelecký Uherák, Křemešník, Čeřínek a Hermín. V portfoliu ale nechybí ani čerstvé hovězí a vepřové maso. Současnost Kosteleckých uzenin je o moderních technologiích, bezpečnosti a kontrole suroviny i finálního výrobku a o tradičním přístupu k řeznickému řemeslu