Podle aktuálních výsledků národního výzkumu čtenosti Media projekt za 2. pololetí 2015 oslovuje deník Mladá fronta DNES 636 tisíc čtenářů na vydání. Trend nejčtenějšího zpravodajského deníku potvrzují nejen aktuální výsledky, ale i celkové výsledky za rok 2015. Pozici absolutně nejčtenějšího deníku dosahuje MF DNES v Jihomoravském a Zlínském kraji.
„Jsem rád, že i navzdory celkově klesajícímu trendu v oblasti printu nám čtenáři dávají jasně najevo, že naše noviny číst chtějí,“ říká šéfredaktor Jaroslav Plesl.
Pozici nejčtenějších titulů ve svých kategoriích si zachovaly i magazíny MF DNES. Vyšší čtenost ve srovnání s daty za předchozí období zaznamenaly magazíny Ona Dnes, pondělní magazín MF DNES pro ženy (508 tisíc čtenářů na vydání) a DOMA DNES, středeční vkládaný magazín o bydlení (369 tisíc). Více čtenářů než v posledních datech má i páteční Rodina DNES (212 tisíc).
„Nový Media projekt potvrzuje, že mediální skupina MAFRA dlouhodobě nabízí efektivní inzertní produkty se silným zásahem, což oceňují i naši současní inzerenti. Věřím, že na základě těchto čísel to ocení i klienti, kteří doposud nebyli rozhodnuti, “ říká Jiří Otevřel, ředitel strategie obchodu mediální skupiny MAFRA.
Zdroj: Media projekt je národním oborovým výzkumem čtenosti, který pro Unii vydavatelů a AKA realizují výzkumné společnosti Median a STEM/MARK.