„Nákup ACOMWARE potvrzuje další strategický posun multimediálního domu MAFRA v digitálním světě a současně i rozvoj v oblasti, kde zatím MAFRA významněji nepůsobila,“ říká předseda představenstva mediální skupiny MAFRA Štěpán Košík.
Společnost ACOMWARE se zaměřuje především na pomoc při vstupu obchodníků na on-line trh, e-commerce poradenství, zvyšování návštěvnosti, obchodní výkonnosti e-shopů a inteligentní emailing. Mezi její klienty patří významní hráči na trhu, a to e-shopy i zavedené retailové značky. MAFRA kupuje stoprocentní podíl všech společníků. Všichni přitom budou nadále v ACOMWARE působit.
„Společnost ACOMWARE nás zaujala postavením na trhu a portfoliem klientů, ale i progresivním myšlením a přístupem k zákazníkům,“ říká Michal Hanák, člen představenstva MAFRA zodpovědný za digitální divizi. „Uvědomujeme si, že kromě klasické display reklamy v kvalitních médiích musíme klientům nabídnout i lepší servis ve výkonnostním marketingu. Věříme, že ACOMWARE má šanci být jasnou volbou pro klienty, kteří chtějí zefektivnit svoje investice do on-line marketingu nebo posílit svoji pozici v e-commerce,“ dodává Hanák.
„Za 13 let fungování jsme obsloužili přes 3 000 internetových projektů. Věříme, že spojení s velkým mediálním domem s významným zázemím vytvoří pro naše klienty a kolegy podstatný prostor pro další rozvoj,“ konstatoval výkonný ředitel ACOMWARE Jan Penkala.
„ACOMWARE prošel v posledních 5 letech úžasnou cestou, kdy se nám podařilo získat spousty skvělých lidí a klientů. O prodeji společnosti jsme nijak aktivně nepřemýšleli, ale budoucí vize, kterou nám představila MAFRA, nás velmi zaujala. Věříme, že to může být ta správná cesta pro další posun ACOMWARE, našich klientů a kolegů, kteří nám celou dobu pomáhali budovat silnou značku,“ dodává zakladatel ACOMWARE Tomáš Fikar.