Paní Danuše Nerudová v pořadu 360 stupňů na CNN Prima News uvedla, že „…já bych ještě chtěla reagovat na to, kolik peněz ubylo v peněženkách lidí, no, ono těch peněz v peněženkách lidí taky ubylo kvůli tomu, že Agrofert měl ale nárůst zisku o 120, 3 %, tak je potřeba říct, kdo byl vítězem té inflace…“
Reakce AGROFERTU: Nemáme vliv na ceny potravin pro konečného zákazníka na pultech obchodů, ty si určují maloobchodní prodejci na základě svých obchodních strategií. Česká republika je součástí otevřeného trhu EU, a tak nám zde konkurují nadnárodní společnosti, které jsou mnohem větší než my. Z našich analýz vyplývá, že výrobky Agrofertu se na výdajích českých domácností za potraviny i při započtení DPH podílejí někde okolo sedmi procent. Je tedy zřejmé, že i dopad jejich cen na inflaci bude zanedbatelný. Platí přitom, že ceny těchto výrobků v regálech nestanovujeme my, ale konkrétní prodejce.